Bastoners, castellers i altres construccions humanes
Presentació del llibre
- Dijous 19/09/19
- 19:30 h
-
Palau de la Virreina
La Rambla,99, Barcelona - Gratuït
Les colles bastoneres i els grups de construccions humanes –castellers, però també falcons i moixiganga–¬ són els protagonistes d’aquest llibre adreçat a tota mena de públic. L’obra desvetlla d’una manera senzilla l'origen, la història, la realitat actual i algunes de les claus per interpretar les singularitats i l’argot bàsic de les colles i dels seus balls i construccions. Sobretot vol donar a conèixer la gran feina que aquests col·lectius fan per mantenir el bon nivell de la cultura popular festiva de Barcelona.
Amb text de Xavier Cordomí, director de La Casa dels Entremesos, i il·lustracions de Juanol0 i Luis S. Ruiz. Editat per El Cep i la Nansa edicions i coeditat per l’Ajuntament de Barcelona.
Actua: Francesc Fabregat, cap de Cultura Popular de l’Ajuntament de Barcelona, Xavier Arola, director de El Cep i la Nansa, i els autors.
Federació: Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional de Barcelona Vella i La Casa dels Entremesos
Pl. de les Beates, 2
08003 Barcelona
Tel. 93 268 35 31
gestio@lacasadelsentremesos.cat
https://www.lacasadelsentremesos.cat