El Pessebre, de Pau Casals
- Dissabte 13/01/24
- 18:00 h
-
Basílica de Santa Maria d'Igualada
Pl. del Bruch s/n, Igualada - 20 i 15€
EL PESSEBRE de PAU CASALS
Oratori amb text de Joan Alavedra amb orquestració d’Antoni Ros Marbà
En ocasió del 50è aniversari de la mort de Pau Casals, diversos intèrprets de la Catalunya central han unit esforços per estrenar a Vic, Ripoll, Igualada i Manresa el gran oratori que el Mestre Casals va compondre a l’exili. Aquesta obra monumental orquestrada en aquesta versió per Antoni Ros Marbà reflecteix a través dels inspirats poemes de Joan Alavedra l’ànima catalana i ha esdevingut una autèntica proclama per la Pau al món, tan vigent i necessària avui. Enguany també es commemoren els 800 anys del primer pessebre de Greccio.
Durada: 90 Minuts
Solistes: Elena Mateo, soprano; Mireia Pintó, mezzosoprano; Joan Francesc Folqué, tenor; Ferran Albrich, baríton; German de la Riva, baix
Cors: Coral Mixta d’Igualada (Èric Varas, direcció) Coral Canigó de Vic (Xavier Solà, direcció) Orfeó Manresà (Xavier Pagès, direcció) Coral Càrmina de Barcelona (Daniel Mestre, direcció)
Amb l'Orquestra Terres de Marca i l'Orquestra de Cambra de Vic
Daniel Mestre i Dalmau, direcció
Basílica de Santa Maria d’Igualada, 13 de gener de 2024, 18h
Entrades: 15€/20€/Abonament
Organitza:
Ajuntament d’Igualada - Contrapunt - Plataforma per a la promoció d’activitats musicals
Col·labora:
Federació Catalana d’Entitats Corals (FCEC) Generalitat de Catalunya
Actua: Orquestra de Cambra de Vic i Orquestra Terres de Marca, Coral Mixta, Coral Canigó de Vic, Orfeó Manresà, i Coral Carmina
Organitza: Ajuntament d'Igualada i Contrapunt a la producció
Contacte:
Josep Rabell Padró 630022481 rabellj@aj-igualada.net