Els arriers i arrieres de Cerdanyola del Vallès celebren els 25 anys d’existència, amb un ampli programa d’activitats que culminarà diumenge, 14 de gener amb la passada de les carrosseries i cavalls.
El cap de setmana dels Tres Tombs començarà el divendres 12 de gener amb la rebuda de la bandera infantil a l’Escola Escaladei. Enguany, els banders infantils seran Èric Fidalgo, Carla Claveria i Roger Martínez, alumnes de 6è de l’Escola Escaladei.
El dissabte 13 de gener es farà la Mostra de jocs i esports tradicionals (11 - 14 h) i Bitlles Catalanes (11 h) a la plaça Sant Ramon.
El diumenge 14 de gener es viuran els actes més tradicionals dels Tres Tombs a Cerdanyola començant a les 8:20 h amb les Matines galejadores dels Trabucaires i el lluïment dels Joves Diables de Cerdanyola que s’encarregaran de despertar el dia abans de la concentració de la comitiva a casa del banderer (9 h). Seguidament, es farà camí cap a l’església de Sant Martí per celebrar la missa solemne cantada per la Coral Collserola (9:30 h) i en acabar se celebrarà el Ball de Sant Antoni a càrrec de l’Esbart Dansaire Sant Marçal (10:15 h).
Paral·lelament, a partir de les 9 h, es durà a terme la concentració de cavalleries, carros i carruatges al carrer dels Artesans del Parc Tecnològic des d’on tindrà lloc, a les 12 h, l’inici de la passada de Sant Antoni Abat. El seu recorregut serà: carrer Boters, carrer Sant Ramon, carrer Anselm Clavé, carrer Mare de Déu del Pilar, plaça Sant Ramon, carrer Sant Casimir, carrer Francolí, carrer Felicià Xarau, passeig Cordelles, carrer Lluís Companys, avinguda Sant Iscle, avinguda Primavera, avinguda Sant Iscle, carrer Lluís Companys, carrer Sant Martí i carrer Sant Ramon. El lloc de benedicció dels animals serà al carrer de Lluís Companys, davant l’Ajuntament.
Organitza: Associació d'Arriers de Sant Antoni Abat
Federació: Federació Catalana dels Tres Tombs
Mas d’en Frederic
Apartat de correus 165
08800 Vilanova i la Geltrú
info@trestombs.cat
www.trestombs.cat