La Passió de Vilassar de Mar
- Divendres 29/03/24
- 20:30 h
-
Sala cultural Maria Roser Carrau
Carrer de Montserrat 8, Vilassar de Mar
La passió, mort i resurrecció de Crist en un conjunt d’escenes plàstiques interpretades i narrades moltes d’elles, a partir de l’adaptació de textos del llibre “Pregàries” de Michel Quoist, on hi ha una part dels mateixos dedicada al Via Crucis de Jesús que, amb efectes de música, llum i imatge fan una representació escènica molt especial que no deixa indiferent.
La Passió de Vilassar de Mar, creada per Maria Roser Carrau (a.c.s.) i Kim Cabot, es va representar per primera vegada Divendres Sant de l’any 1994, a l’Església de Vilassar de Mar amb 11 escenes. Des de llavors s’han anat afegint de noves amb nous textos adaptats i actualment es compon d’un total de 32 escenes.
L’any 2024 es representarà la 31 edició de La Passió de Vilassar de Mar i comptarà amb la col·laboració dels Armats de Mataró.
Actua: Associació La Passió de Vilassar de Mar
Organitza: Associació La Passió de Vilassar de Mar
Federació: Federació Catalana de Passions
C./ del Mar, 21, 2n
43550 Ulldecona
fedcatpassions@gmail.com
Telèfon: 655481009
www.fcpassions.cat