Tots eren fills meus, d'Arthur Miller

A càrrec del grup de tatre del Centre de Gràcia de Barcelona

  • Divendres 16/01/26
  • 22:00 h
  • El centre de Gràcia
    Ros de Olano, 9, Barcelona

“Tots eren fills meus”, explica la història basada en fets reals de Joe Keller i Steve Deever, dos antics socis d'una fàbrica de peces d'avions que, durant la Segona Guerra Mundial van servir algunes peces defectuoses que van provocar la mort de 21 aviadors. La mort del Larry, fill de Joe Keller, a la guerra a causa d’un accident d’avió, va deixar ferides que la família és incapaç de tancar.

És una obra que exposa la pitjor cara d’un sistema que propicia l’èxit a qualsevol preu, fins i tot cometent un delicte, i d’altra banda il·lumina la manera d’actuar dels que valoren l’equitat i la justícia fins i tot per consideracions de tipus familiar.

Parla de les conflictives relacions entre pares i fills, la responsabilitat social i individual i la necessitat de viure segons uns principis. Un drama que adquireix una sorprenent actualitat en aquests temps en què regeix el «campi's qui pugui» i pocs són els disposats a assumir les conseqüències dels seus actes.

Entrapolis - Gestió i venda d'entrades

Federació: Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya

Gran Via de les Corts Catalanes, 608, 1è 1a
08007 Barcelona
Tel. 93 317 18 09
administracio@teatreamateur.cat
www.teatreamateur.cat